Φόρμουλα 1: Ελπίζουν για το Γκραν Πρι του Καναδά

Σύμφωνα με τον διοργανωτή του Γκραν Πρι στο Μόντρεαλ, Φρανσουά Ντουμοντιέ, η απόφαση για τη διεξαγωγή ή την αναβολή/ακύρωση του αγώνα θα παρθεί το αργότερο έως τις 11/12 Απριλίου

Φόρμουλα 1: Ελπίζουν για το Γκραν Πρι του Καναδά

Οι επτά πρώτοι αγώνες της σεζόν (Αυστραλία, Μπαχρέιν, Βιετνάμ, Κίνα, Ολλανδία, Ισπανία, Μονακό, Αζερμπαϊτζάν) αναβλήθηκαν, με εκείνον του Μόντε Κάρλο να ακυρώνεται οριστικά και να βγαίνει από το καλεντάρι του 2020. Η Φόρμουλα 1 έχει πληγεί από την ραγδαία εξάπλωση του κορονοϊού σε κάθε γωνιά του πλανήτη, φαίνεται όμως ότι κάπου στον ορίζονται υπάρχουν η άκρη του τούνελ και το φως του ήλιου. Ίσως ο δρόμος για την έξοδο από αυτό το τούνελ να είναι ακόμη μακρύς, ίσως όμως η χρονιά εκκινήσει στον Καναδά στα μέσα Ιουνίου.

Σύμφωνα με τον διοργανωτή του Γκραν Πρι στο Μόντρεαλ, Φρανσουά Ντουμοντιέ, η απόφαση για τη διεξαγωγή ή την αναβολή/ακύρωση του αγώνα θα παρθεί το αργότερο έως τις 11/12 Απριλίου, ωστόσο υπάρχει αισιοδοξία πως σε περίπτωση που το φαινόμενο της πανδημίας δείξει ύφεση τις επόμενες εβδομάδες, η Φόρμουλα 1 θα γυρίσει στις πίστες για να αρχίσει με μεγάλη καθυστέρηση το πρωτάθλημα του 2020.

«Είμαστε σε καλύτερη θέση από το Μονακό και το Μπακού, διότι εκείνη χρησιμοποιούν τους δρόμους των πόλεων και πρέπει να δημιουργήσουν την πίστα. Εμείς έχουμε την πίστα. Είμαστε αισιόδοξοι, αλλά γνωρίζουμε ότι τα πράγματα αλλάζουν από τη μία ώρα στην άλλη και γι’ αυτό πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Αν η κατάσταση βελτιωθεί έως τις 11-12 Απριλίου, τότε θα τα έχουμε όλα έτοιμα σύμφωνα με το πρόγραμμα» ήταν οι δηλώσεις του Φρανσουά Ντουμοντιέ.

«Σε πάγο» και η εξέλιξη των νέων μονοθεσίων της Formula 1

Τον Φεβρουάριο του 2021 θα ξεκινήσουν οι δοκιμές των νέων αυτοκινήτων της Formula 1 σε αεροδυναμική σήραγγα, καθώς οι ακυρώσεις και οι αναβολές πολλών Γκραν Πρι επιβάλλουν εξοικονόμηση πόρων.

Μονόδρομος ήταν για τις ομάδες της Formula 1 η αναβολή της εφαρμογής των νέων τεχνικών κανονισμών στα αυτοκίνητά τους για ένα χρόνο και πιο συγκεκριμένα για το 2022 αντί του 2021. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες του γερμανικού ‘’auto motor und sport’’ μπήκε…πάγος και στην εξέλιξη των νέων μονοθεσίων, καθώς οι ομάδες και η FIA συμφώνησαν να ξεκινήσουν τις πρώτες δοκιμές τους στην αεροδυναμική σήραγγα από τον Φεβρουάριο του 2021 και μετά για περιορισμό των δαπανών τους.

O Χέλμουτ Μάρκο.

Ο σύμβουλος μηχανοκίνητων αθλημάτων της Red Bull, δρ. Χέλμουτ Μάρκο, δήλωσε σχετικά με το θέμα σε αυστριακή εφημερίδα τα εξής: «Αυτό έχει πολύ νόημα. Όλες οι ομάδες πρέπει να υπολογίζουν με απώλεια εσόδων. Αν ακυρωθούν πέντε αγώνες, χάνονται 100 εκατομμύρια δολάρια. Τώρα έχουμε ένα σταθερό πλαίσιο κανονισμών. Αν το παγώσουμε για το 2021, μειώνονται τρομερά τα κόστη και θα μείνουμε κάτω από το σχεδιαζόμενο ανώτατο όριο προϋπολογισμού».

Πρωτόγνωρη κρίση

Ο διευθυντής της Alfa Romeo, Φρεντερίκ Βασέρ, υπολογίζει ότι τα έσοδα των ομάδων έχουν ήδη μειωθεί από 15% έως 20% και το συγκεκριμένο ποσοστό θα αυξάνεται με κάθε νέα ακύρωση ενός Γκραν Πρι. Ο Βασέρ χαρακτήρισε την εφετινή κρίση «πρωτόγνωρη» για τη Formula 1 λόγω του κύματος αναβολών και ακυρώσεων αγώνων και ανέφερε ότι του θυμίζει την κρίση του 2017, οπότε είχαν αποχωρήσει από το άθλημα τρεις εργοστασιακές ομάδες, δηλαδή η BMW, η Toyota και η Honda.

O Βασέρ με τον Τζιοβινάτσι και τον Ράικονεν.

Ο CEO της Liberty Media, Τσέιζ Κάρει και ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ, φέρονται να επεξεργάζονται μία αναθεώρηση των ορίων των προϋπολογισμών, που ψηφίστηκαν πρόσφατα, με στόχο τη συμπίεσή τους ακόμη χαμηλότερα. Αναμφίβολα πρόκειται για μία πρωτοβουλία που έχει νόημα λόγω των οικονομικών δυσκολιών κυρίως των μικρομεσαίων ομάδων, ωστόσο ενδέχεται να υπάρξουν αντιρρήσεις από τους μεγάλους του αθλήματος, όπως η Ferrari και η Mercedes.

Ενίσχυση του προσωπικού

Στόχος των ανθρώπων της Formula 1 είναι να πραγματοποιηθούν τελικά 15 έως 18 αγώνες εφέτος. Αν θέλουν να το πετύχουν, τότε θα έχουμε σίγουρα ένα συμπιεσμένο πρόγραμμα που θα προβλέπει και ορισμένα Triple Header, δηλαδή τρεις αγώνες στη σειρά με διαφορά μίας εβδομάδας ο ένας από τον άλλον. Σε μία τέτοια περίπτωση προκύπτουν για τις ομάδες ορισμένα καινούρια προβλήματα, όπως είναι η ανάγκη πρόσληψης πρόσθετου και εξειδικευμένου προσωπικού, αλλά και η προμήθεια ικανών ποσοτήτων άμεσα διαθέσιμων ανταλλακτικών.

Πηγή: Gazzetta, Sport24

Φόρμουλα 1: Ελπίζουν για το Γκραν Πρι του Καναδά



Για αποκλειστικές προσφορές και ενημερώσεις, εγγραφείτε στο Newsletter του KolpoBet.gr


ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ