Φόρμουλα 1: Παρουσίαση GP Ιαπωνίας (Suzuka)

Ο θίασος της Formula 1 ταξιδεύει στην Ιαπωνία και την πίστα της Σουζούκα. Θα δούμε αντίδραση από τον Φέτελ?

Φόρμουλα 1: Παρουσίαση GP Ιαπωνίας (Suzuka):  | Ο θίασος της Formula 1 ταξιδεύει χωρίς σταματημό. Στη Ιαπωνία και την πίστα της Σουζούκα μεταφέρεται η μάχη της Formula 1 με τον Λιούις Χάμιλτον να θέλει να κάνει ακόμα ένα βήμα για την κατάκτηση του τίτλου. Θα μπορέσει ο Φέτελ να μαζέψει τη διαφορά;

Στην κορυφαία πίστα της Ασίας και μία από τις αγαπημένες των οδηγών. Η πίστα της Suzuka είναι μία από τις πιο τεχνικές του πρωταθλήματος και η μοναδική σε σχήμα «8». Διαθέτει δύο εκπληκτικές στροφές, την 130R και την Spoon, με τη χάραξη του circuit να προκαλεί τους οδηγούς, καθώς τους ωθεί στα όρια.

Στην ιαπωνική πίστα έχουν πραγματοποιηθεί ονειρικές μάχες και όλοι οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού ανυπομονούν για το GP της Κυριακής. Ο Lewis Hamilton έχει αυξήσει σημαντικά τη διαφορά από τον Sebastian Vettel, ο οποίος στη Suzuka θα παίξει το τελευταίο του χαρτί.

Το GP που έχει δει τα περισσότερα καθοριστικά αποτελέσματα για την κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, είναι αυτό της Ιαπωνίας στην πίστα της Σουζούκα (μήκος 5.807 χλμ.).Το 1962 η Honda κατασκεύασε τη συγκεκριμένη πίστα αγώνων, για να δοκιμάζει τα αυτοκίνητα της και μέχρι το 1986 φιλοξενούσε μόνο αγώνες της F2 και πρωταθλήματα σπορ αυτοκινήτων.

Από το 1987 όμως και ύστερα από μερικές επεμβάσεις στο σχεδιασμό της Σουζούκα, η Ιαπωνία φιλοξένησε το πρώτο GP στην ιστορία της. Δίπλα από την καυτή άσφαλτο οι υπεύθυνοι έχουν κατασκευάσει ένα από τα μεγαλύτερα πάρκα αναψυχής στον κόσμο, με κυριότερο χαρακτηριστικό την τεραστίων διαστάσεων ρόδα που είναι ορατή από τα περισσότερα σημεία της πίστας.

Για τον ιδιόρρυθμο σχεδιασμό της Σουζούκα που θυμίζει το νούμερο 8, υπεύθυνος είναι ο Χέρμαν Τίλκε της εποχής, Τζον Χούγκενχολζ. Οι απαιτητικές στροφές, δοκιμάζουν τις αντοχές των οδηγών και των μονοθεσίων σε κάθε GP, ενώ οι 130R και η Spoon είναι δύο από τις πιο εντυπωσιακές.

Λόγω, της τοποθέτησης του συγκεκριμένου αγώνα σχεδόν στο τέλος του αγωνιστικού ημερολογίου, έχουν λάβει χώρα μερικά από τα πιο καθοριστικά αποτελέσματα. Γνωστότερο παράδειγμα είναι η σύγκρουση των Σέννα και Προστ, γεγονός που έκρινε την κατάκτηση του πρωταθλήματος υπέρ του δεύτερου.

Πίστα αγώνα

Σχεδιασμένη από τον Ολλανδό Johannes Hugenholtz, η Σουζούκα, που άνοιξε της πύλες της το 1962, προοριζόταν από την Honda (στην οποία και ανήκει ακόμη) ως πίστα δοκιμών αλλά και ως εν δυνάμει τοποθεσία διεξαγωγής αγώνων. Η ανισόπεδη 5,807 χιλιομέτρων διαδρομή της έχει το σχήμα του «οκτώ» και περιέχει μερικά από τα πιο όμορφα και δύσκολα σημεία του καλεντάρι. Αρχίζουμε με το πέρασμα από την ταχύτατη στροφή 1, μέσα από τα εξαιρετικά τεχνικά Esses και μέχρι τις δύο Degner οπότε και οδηγούμαστε κάτω από τη γέφυρα. Για το συγκεκριμένο αυτό τμήμα αλλά και συνολικά για έναν γύρο της πίστας αξίζει να δείτε τις pole position του Michael Schumacher από το 2000 ως το 2002, κάθε μία από τις οποίες κατέχει ξεχωριστή θέση στα αριστουργήματα του μεγάλου Γερμανού.

Ελαστικά αγώνα

 

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ

Παρασκευή 05 Οκτωβρίου
Δοκιμαστικά – 1η Περίοδος: 04:00-05:30
Δοκιμαστικά – 2η Περίοδος: 08:00-09:30

Σάββατο 06 Οκτωβρίου
Δοκιμαστικά – 3η Περίοδος: 06:00-07:00
Προκριματικά: 09:00

Κυριακή 07 Οκτωβρίου
Αγώνας: 08:10

Live όλες οι περίοδοι δοκιμαστικών, προκριματικών και ο αγώνας από την Cosmote-TV.
Για την ΕΡΤ2 που έχει αναλάβει την ελεύθερη μετάδοση, ο αγώνας θα μεταδοθεί σε μαγνητοσκόπηση το μεσημέρι της Κυριακής στις 15:10.

 

Ο Χάμιλτον επέστρεψε στις νίκες στη Formula 1, αγκάλιασε τον τίτλο και τα φώτα είναι πλέον στραμμένα στην Ιαπωνία και την πίστα της Suzuka.

Συναρπαστικός αγώνας στο Σότσι και η Μercedes επέστρεψε στην κορυφή. Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο μεγάλο νικητής με αποτέλεσμα να αγκαλιάσει τον τίτλο. Ακολούθησε ο Μπότας, ενώ τα βλέμματα έπεσαν στον Φέτελ. Ο Γερμανός οδηγός αρνήθηκε να αφήσει τον Λεκλέρ να περάσει στους πρώτους γύρους, μετά την στρατηγική που ακολούθησαν στην εκκίνηση, ενώ με τη συμπεριφορά του έδωσε την ευκαιρία να προλάβουν οι δύο Mercedes να κάνουν πιτ στοπ και να αλλάξουν ελαστικά.

Η κατάταξη στο Γκραν Πρι Ρωσίας!

Hamilton (Mercedes), 2 Bottas (Mercedes), 3 Leclerc (Ferrari), 4 Verstappen (Red Bull), 5 Albon (Red Bull), 6 Sainz (McLaren), 7 Perez (Racing Point) 8 Norris (McLaren), 9 Magnussen (Haas), 10 Hulkenberg (Renault), 11 Stroll (Racing Point), 12 Kvyat (Toro Rosso), 13 Raikkonen (Alfa Romeo), 14 Gasly (Toro Rosso), 15 Giovinazzi (Alfa Romeo), DNF Kubica (Mercedes), Russell (Williams), Vettel (Ferrari), Ricciardo (Renault), Grosjean (Haas)

«Πιστεύω ότι είναι τεράστια υπόθεση και μεγάλο όφελος για την ομάδα, όταν ξέρεις ότι μπορείς να ποντάρεις στο ένα αυτοκίνητο, προκειμένου να βοηθηθεί το άλλο. Είναι πάρα πολύ σημαντικό. Η εμπιστοσύνη δεν έχει χαθεί με τον Σεμπ» τόνισε ο Λεκλέρ, αν και το κλίμα στη Scuderia δεν είναι το ιδανικότερο. Έπειτα από ένα διάλειμμα αισιοδοξίας, που κράτησε για την ιταλική ομάδα μόλις τρεις αγώνες, ο ουρανός πάνω από τη Ferrari είναι ξανά συννεφιασμένος. Στην Ιαπωνία η Scuderia ευελπιστεί να αλλάξει τη μοίρα της και να έχει ένα καλύτερο κλείσιμο στη χρονιά, μιας και ο Χάμιλτον με την 82η νίκη της καριέρας του ουσιαστικά κατέκτησε τον τίτλο!

Οι τελευταίοι νικητές στο Γκραν Πρι της Suzuka

2018 Hamilton (Mercedes), Bottas (Mercedes), Verstappen (Red Bull)
2017 Hamilton (Mercedes), Verstappen (Red Bull), Ricciardo (Red Bull)
2016 Rosberg (Mercedes), Verstappen (Red Bull), Hamilton (Mercedes)
2015 Hamilton (Mercedes), Rosberg (Mercedes), Vettel (Ferrari)
2014 Hamilton (Mercedes), Rosberg (Mercedes), Vettel (Red Bull)

Φόρμουλα 1: Παρουσίαση GP Ιαπωνίας (Suzuka)



Για αποκλειστικές προσφορές και ενημερώσεις, εγγραφείτε στο Newsletter του KolpoBet.gr


ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ