Φόρμουλα1 : Οι αλλαγές στους κανονισμούς, οι ομάδες, πρόγραμμα και αποδόσεις

Οπως κάθε χρόνο, έτσι και η φετινή διοργάνωση της Φόρμουλα 1 «υπόσχεται» συναρπαστικούς αγώνες και εκατομμύρια φανατικοί θαυμαστές περιμένουν με ανυπομονησία την έναρξη των Γκραν Πρι.

Φόρμουλα1 : Οι αλλαγές στους κανονισμούς, οι ομάδες, πρόγραμμα και αποδόσεις | Το 2018 δεν άλλαξε τίποτα στην Formula 1. Ο Λιούις Χάμιλτον και η Mercedes κυριάρχησαν στο πρωτάθλημα των οδηγών και των κατασκευαστών αντίστοιχα παρά το γεγονός ότι η Ferrari έδειξε πιο απειλητική από ποτέ. Το τι θα γίνει το 2019 δεν μπορούμε να γνωρίζουμε, αν και με δεδομένο ότι οι αλλαγές στους κανονισμούς θα είναι μικρές δεν περιμένουμε να αλλάξουν πολλά.

Οπως κάθε χρόνο, έτσι και η φετινή διοργάνωση της Φόρμουλα 1 «υπόσχεται» συναρπαστικούς αγώνες και εκατομμύρια φανατικοί θαυμαστές περιμένουν με ανυπομονησία την έναρξη των Γκραν Πρι. Το πρόγραμμα έχει ανακοινωθεί, καμία διαφορά με τις πίστες και τα Γκραν Πρι του 2018, με τις αλλαγές στις ομάδες να προμηνύουν ένα αρκετά ενδιαφέρον πρωτάθλημα.

Μία καλύτερη εικόνα θα έχουμε στις χειμερινές δοκιμές (18-21 Φεβρουαρίου και στις 26 του ίδιου μήνα μέχρι την 1 Μαρτίου).

Μέχρι τότε ας δούμε ποια είναι τα δεδομένα της νέας σεζόν. Το πρώτο εξ αυτών αφορά φυσικά τις αλλαγές στους κανονισμούς. Σίγουρα θα έχουμε αύξηση του ορίου καυσίμου κατά τη διάρκεια του αγώνα από τα 105 kg στα 110 kg. Παράλληλα, θα έχουμε αλλαγές στις αεροτομές των μονοθεσίων με τις εμπρός πτέρυγες να είναι πιο βαριές, κάτι που θα φέρει αύξηση του ορίου βάρους του μονοθεσίου κατά τρία κιλά από τα 740 στα 743.

Αλλαγές θα έχουμε και στη ζύγιση με το βάρος του οδηγού να υπολογίζεται πλέον ξεχωριστά από του μονοθεσίου. Το χαμηλότερο όριο βάρους ενός οδηγού είναι τα 80 κιλά, ενώ όσοι είναι κάτω από αυτό το όριο θα τοποθετείται ειδικό έρμα σε χώρο δίπλα στο κάθισμα. Μεγάλο βάρος θα δοθεί και πάλι στην ασφάλεια των οδηγών οι οποίο θα φορούν βιομετρικά γάντια, ώστε να αυξηθεί η ασφάλεια αλλά να διευκολυνθεί και τυχόν ανάγκη διάσωσης, ενώ τα αυξήθηκαν και οι προδιαγραφές στα κράνη.

Σημαντικές αλλά όχι ιδιαίτερα ουσιαστικές για τις ομάδες θα είναι οι αλλαγές στα ελαστικά. Οι ιθύνοντες της F1 σε συνδυασμό με εκείνους της Pirelli αποφάσισαν να κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των τηλεθεατών. Οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους σε κάθε αγώνα τρεις γόμες (μαλακή, μεσαία και σκληρή), ενώ τα ονόματα που γνωρίζαμε μέχρι τώρα θα αντικατασταθούν με αριθμούς. Η «5» θα είναι η πιο μαλακή και η «1» η πιο σκληρή. Λευκό, κίτρινο και κόκκινο θα είναι τα χρώματα που θα συνοδεύσουν τα ελαστικά.

ΤΟ GRID TOY 2019

Η παρουσίαση των ομάδων

Η πρωταθλήτρια κατασκευαστών Mersedes συνεχίζει με το επιτυχημένο δίδυμο Χάμιλτον-Μπότας, με τη Ferrari να κινείται σε αλλαγές. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα έχει φέτος στο πλευρό του τον νεαρό Μονεγάσκο, Σαρλ Λεκλέρκ, αντί του Κίμι Ράικονεν. Ο Φινλανδός συμφώνησε με τη Sauber, κάνοντας ουσιαστικά… ανταλλαγή με τον Λεκλέρκ, έχοντας τον Αντόνιο Τζιοβινάτζι για teammate.

Στη Redbull Racing, ο Μαξ Φερστάπεν θα έχει στο πλευρό του τον Γάλλο Πιερ Γκασλί, με τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να πηγαίνει στη Renault, καλύπτοντας το μεγάλο κενό του Φερνάντο Αλόνσο, πραγματοποιώντας δίδυμο με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Επιστροφή… βόμβα για τον Πολωνό Ρόμπερτ Κούμπιτσα στη Formula 1 και την Williams-Mercedes, ο οποίος θα συναντήσει εκεί τον Βρετανό Τζορτζ Ράσελ. Ο Ταϊλανδός Αλεξάντερ Αλμπον θα βρει το Ντάνιλ Κβίατ στην Toro Rosso, οι Σέρχιο Πέρεθ και Λανς Στρολ θα κάνουν δίδυμο στην Racing-Point Mercedes, οι Λάντο Νόρις και Κάρλος Σάινθ στην McLaren, ενώ το δίδυμο στη Haas-Ferrari αποτελείται από τους Ρομάν Γκροσγιάν και Κέβιν Μάγκνουσεν.

Mercedes: Λιούς Χάμιλτον, Βαλτέρι Μπότας

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει και τα ασημένια βέλη φρόντισαν να το κάνουν πράξη. Για πέμπτη διαδοχική χρονιά η Mercedes διατήρησε τον τίτλο της στους κατασκευαστές και έτσι αποφάσισε να κρατήσει τόσο τον Παγκόσμιο πρωταθλητή, Λιούις Χάμιλτον, όσο και τον Βαλτέρι Μπότας.

Ferrari: Σεμπάστιαν Φέτελ, Σαρλ Λεκλέρκ

Η Ferrari προσπαθεί να βρει τον τρόπο να επιστρέψει ξανά στην κορυφή. Ο Φέτελ για πέμπτη χρονιά θα είναι ο πρώτος οδηγός της ομάδας κι εκείνος που αναμένεται να τραβήξει πάνω του όλη την προσοχή των ανθρώπων της σκουντερία. Δίπλα του θα είναι ο Σαρλ Λεκλέρκ ο οποίος θα αντικαταστήσει τον Κίμι Ράικονεν.

Red Bull: Μαξ Φερστάπεν, Πιερ Γκασλί

Δύο σημαντικές αλλαγές θα έχει η Red Bull την επόμενη σεζόν στη F1. Η πρώτη θα αφορά τον κινητήρα της ο οποίος θα είναι Honda και η δεύτερη πως δεν θα έχει στη σύνθεσή της τον Ντάνιελ Ρικιάρντο. Στη θέση του ήρθε ο Πιερ Γκασλί, ο οποίος θα συνθέσει το δίδυμο των «ταύρων» μαζί με τον Μαξ Φερστάπεν.

Renault: Νίκο Χούλκενμπργκ, Ντάνιελ Ρικιάρντο

Τον αναφέραμε λίγο παραπάνω και σίγουρα αποτελεί μια από τις μεταγραφές της σεζόν. Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο το 2019 θα οδηγήσει το μονοθέσιο της Renault και μαζί με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν σε ακόμα καλύτερη σεζόν από την περσινή η οποία ήταν η καλύτερη της από το 2016 όταν επέστρεψε στη F1.

Racing Point F1: Σέρχιο Πέρες, Λανς Στρολ

Ο Οκόν πήγε σε ρόλο δοκιμαστή στη Mercedes, αντίθετα με τον Πέρες που παρέμεινε στη θέση του. Συνοδοιπόρος του τη νέα χρονιά θα είναι ο Λανς Στρολ ο οποίος άφησε τη Williams στην οποία ήταν πέρσι για αγωνιστικούς και μη λόγους.

Haas: Κέβιν Μάγκνουσεν, Ρομέν Γκροζάν

Η Haas έκανε πέρσι την καλύτερη της σεζόν στη Formula 1 και έτσι αποφάσισε να κρατήσει και τους δύο οδηγούς στο δυναμικό της. Μάγκνουσεν και Γκροζάν θα είναι και φέτος οι δύο οδηγοί της Αμερικανικής ομάδας με τον Πιέτρο Φιτιπάλντι (εγγονό του θρυλικού Έμερσον Φιτιπάλντι) να αναλαμβάνει ρόλο δοκιμαστή.

McLaren: Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, Λάντο Νόρις

Όλα άλλαξαν στη McLaren. Ο Φερνάντο Αλόνσο αποχαιρέτησε τη Formula 1 για να κυνηγήσει το όνειρο του τριπλ κράουν, ενώ παρελθόν αποτέλεσε και ο Βαντόορν. Στη θέση τους αποκτήθηκαν ο Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ από τη Renault και αναβαθμίστηκε ο Λάντο Νόρις που μέχρι πέρσι είχε ρόλο δοκιμαστή.

Sauber: Κίμι Ράικονεν, Αντόνιο Τζιοβινάτζι

Η μεταγραφή του Κίμι Ράικονεν στην Sauber ήταν από εκείνες που απασχόλησαν αρκετά όσους ασχολούνται με τη Formula 1. Ο Φινλανδός πιλότος δεν ξέρουμε εάν θα μπορέσει να διεκδικήσει νίκες με την Sauber, σίγουρα όμως η παραμονή του στη F1 είναι κάτι το θετικό. Δίπλα του θα έχει την ευκαιρία να μάθει πολλά ο Αντόνιο Τζιοβινάτζι που στα 25 του θα βρεθεί στο τιμόνι ενός μονοθεσίου F1.

Toro Rosso: Ντάνιλ Κβίατ, Αλεξάντερ Αλμπον

Ολοκαίνουριο θα είναι το δίδυμο των οδηγών της Toro Rosso. Ο Κβίατ μετά από μία σεζόν ως οδηγός εξέλιξης της Ferrari επιστρέφει και πάλι στην Toro Rosso και σίγουρα θέλει να πραγματοποιήσει μία καλύτερη σεζόν από την τελευταία του στη F1. Μαζί του θα είναι ο Ταϊλανδός, Αλεξάντερ Άλμπον ο οποίος στα 22 του θα κάνει το ντεμπούτο του στη F1.

Williams: Τζορτζ Ράσελ, Ρόμπερτ Κούμπιτσα

Η επιστροφή του Ρόμπερτ Κούμπιτσα είναι σίγουρα αυτή που ξεχωρίζει στη Williams. Ο Πολωνός στα 34 χρόνια του θα επιστρέψει ξανά στη F1 μετά από εννιά χρόνια και έτυχε θερμό καλωσόρισμα από όλους.  Μαζί του θα είναι και ο Τζορτζ Ράσελ ο οποίος μετά από δύο χρόνια ως οδηγός εξέλιξης θα πάρει τη δική του ευκαιρία.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ

Καμία αλλαγή δεν υπήρξε σε ό,τι αφορά τη στελέχωση του καλενταριού για τη σεζόν του 2019 αφού όλοι οι αγώνες παρέμειναν στο πρόγραμμα. Η μόνη αλλαγή χρονικά που θα δούμε είναι ότι ο αγώνας στο Μεξικό θα διεξαχθεί πριν από εκείνον στις ΗΠΑ σε αντίθεση με ότι συνέβη πέρσι. Επιπρόσθετα, θα συμβεί κάτι που έχει να γίνει από το 1963! Τι είναι αυτό; Ότι θα δούμε αγώνα τον Δεκέμβριο. Συγκεκριμένα ο τελευταίος αγώνας της σεζόν θα γίνει την πρώτη ημέρα του Δεκεμβρίου στο Άμπου Ντάμπι.

Τα σιρκουί της F1

Από την έναρξη του Πρωταθλήματος της F1 το 1950, φιλοξένησαν τα γκραν πρι 71 πίστες, με αυτό του Σίλβερστοουν της Μεγάλης Βρετανίας να υπάρχει στο πρόγραμμα σχεδόν κάθε χρόνο από τότε. Κατά το πέρασμα των χρόνων πολλές νέες χώρες προστέθηκαν, η Ασία και η Ανατολική Ευρώπη έχουν τώρα τις δικές τους πίστες.

Η φετινή σεζόν της F1

Εκκίνηση τον Μάρτιο του 2019, όπως κάθε χρόνο με το αυστραλιανό Γκραν Πρι και ολοκληρώνεται την πρώτη μέρα του Δεκεμβρίου με τον αγώνα του Αμπου Ντάμπι. Οπως και πέρσι, έτσι και φέτος, στο καλεντάρι υπάρχουν 21 Γκραν Πρι σε τέσσερις Ηπείρους. Παρακάτω θα δείτε το πρόγραμμα της φετινής F1.

Η FIA ανακοίνωσε το τελικό αγωνιστικό ημερολόγιο της Formula 1 για τον επόμενο χρόνο, που θα περιλαμβάνει 21 Γκραν Πρι και θα διαρκεί δύο εβδομάδες περισσότερο από εφέτος.

Σχεδόν πέντε μήνες πριν την έναρξη του παγκόσμιου πρωταθλήματος της Formula 1 για το 2019, επιβεβαίωσε επίσημα η FIA το νέο αγωνιστικό καλεντάρι. Σύμφωνα με αυτό, θα έχουμε και του χρόνου 21 Γκραν Πρι, ενώ απομένει μόνον για τον αγώνα στο Όστιν του Τέξας ακόμη η έγκριση της τοπικής ομοσπονδίας.

Το επόμενο πρωτάθλημα θα ξεκινήσει του χρόνου παραδοσιακά με το Γκραν Πρι Αυστραλίας στη Μελβούρνη, στις 17 Μαρτίου 2019, ενώ η αυλαία θα πέσει την 1η Δεκεμβρίου του 2019 στο Αμπού Ντάμπι. Η αγωνιστική σεζόν θα αρχίσει δηλαδή μία εβδομάδα νωρίτερα σε σχέση με εφέτος και θα ολοκληρωθεί μία εβδομάδα αργότερα, δηλαδή θα διαρκέσει δύο εβδομάδες περισσότερο συγκριτικά με το 2018. Επίσης, θα έχουμε αλλαγή σειράς μεταξύ των Γκραν Πρι του Μεξικού και των ΗΠΑ.

Εξάλλου οι διοργανωτές του Γκραν Πρι Βραζιλίας υπέβαλαν ένα αναβαθμισμένο σύστημα προστασίας των ομάδων μετά από διάφορες επιθέσεις εναντίον των μελών τους στο πλαίσιο του αγώνα στο Σάο Πάολο.

Τα φαβορί

Ο πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον και η πρωταθλήτρια κατασκευαστών Mercedes είναι τα μεγάλα φαβορί σε όλες τις στοιχηματικές εταιρείες για να σηκώσουν τον τίτλο και τη φετινή χρονιά. Κατά μέσο όρο, σε απόδοση 1.70 ο Βρετανός να στεφθεί ξανά πρωταθλητής, με την ομάδα του να προσφέρεται στην τιμή του 1.50

Ο μεγάλος ανταγωνιστής και για τους δύο φοράει… κόκκινα! Ο Σεμπάστιαν Φέτελ σε απόδοση 4.50 (μ.ο.) να στεφθεί για 5η φορά πρωταθλητής στους πιλότους, με τη Ferrari στο 4.00 (μ.ο.) για να επιστρέψει στους τίτλους έπειτα από το 2007!

Η πολύ καλή περσινή χρονιά του Μαξ Φερστάπεν, όπου όσα περνάνε τα χρόνια ωριμάζει, τον έχουν τοποθετήσει 3ο φαβορί για την κατάκτηση του τροπαίου. Ο Ολλανδός προσφέρεται σε απόδοση 5.50, ενώ το μεγάλο ταλέντο της Ferrari, Σαρλ Λεκλέρκ, στην τιμή του 11.00 να στεφθεί πρωταθλητής στο 2ο χρόνο του στη Formula 1. Η 3η δύναμη στους κατασκευαστές είναι η RedBull, με τους «μπουκ» να προσφέρουν στην τιμή του 5.00 να ανέβουν στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.

♦ Στην ΕΡΤ για τα επόμενα τρία χρόνια | Η δημόσια τηλεόραση θα μεταδίδει ζωντανά τα ελεύθερα δοκιμαστικά, τις κατατακτήριες δοκιμές και φυσικά, τους αγώνες της Formula 1, από το 2019 έως το 2021!

Οι αλλαγές στους κανονισμούς, οι ομάδες, πρόγραμμα και αποδόσεις



Για αποκλειστικές προσφορές και ενημερώσεις, εγγραφείτε στο Newsletter του KolpoBet.gr


ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ


Live Chat | 

Live Betting

Latest Message: 1 week ago
  • 1 μήνας, 4 εβδομάδες πριν
    Aramis : Μας πλήρωσε το Τσάμπιονς Λιγκ
  • 1 μήνας, 3 εβδομάδες πριν
    Aramis : Το έκανε ο Κομπότης!!!
  • 1 μήνας, 3 εβδομάδες πριν
    Aramis : Εδώ και μέρες είχαμε αφήσει ξεκάθαρα το στίγμα για το διπλό του Λεβαδειακού
  • 1 μήνας, 3 εβδομάδες πριν
    Aramis : Πληρώσαμε καλά την προκριση ΠΑΟΚ στην παράταση
  • 1 μήνας, 2 εβδομάδες πριν
    Aramis : Έχουν ανεβει προτάσεις στο LIVE
  • 1 μήνας, 2 εβδομάδες πριν
    Aramis : Μια μπομπίτσα στην LEAGUE1
  • 1 μήνας, 2 εβδομάδες πριν
    Aramis : Κας αουτ και καλοπληρωμενοι με την ισοπαλία στην Κύπρο
  • 1 μήνας, 2 εβδομάδες πριν
    Aramis : O Trelos παίζει μπάλα στο Τσάμπιονς λιγκ με δύο προτάσεις
  • 1 μήνας, 2 εβδομάδες πριν
    Aramis : Μας πλήρωσε καλά το βολικό χινάρι στα Χανιά.
  • 1 μήνας, 1 εβδομάδα πριν
    Aramis : Ψάχνουμε την μεγάλη μπόμπα στο ημίχρονο στο Αθηναϊκό ντέρμπι
  • 1 μήνας, 1 εβδομάδα πριν
    Akis86 : Καλησπερα, τι under με 147 απόδοση ειναι αυτό; Μήπως ειναι 1,47;
  • 1 μήνας πριν
    Aramis : Έχουν ανέβει προτάσεις στο live
  • 4 εβδομάδες πριν
    Aramis : LIVE BETTING νε Β΄Ολλανδίας
  • 4 εβδομάδες πριν
    Aramis : Πέρασε η δυαδα με τις μικρές Ολλανδέζες
  • 1 εβδομάδα πριν
    Aramis : Καλο Σαββατοκύριακο σε ολους. Ξεκινήσαμε για σήμερα και όσο αντέξουμε....
Δεν είστε συνδεδεμένος
Εκτός σύνδεσης
Μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να συμμετέχουν στο chat. Η εγγραφή είναι δωρεάν!