MotoGP: Το πρόγραμμα του 2020 και οι πίστες

Το καλεντάρι και οι πίστες του MotoGP. Η νέα σεζόν αρχίζει τον Μάρτιο από το Κατάρ και το kolpobet.gr σας προσφέρει όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το MotoGP!

Κάνε την εγγραφή σου στην winmasters εδώ με ένα Κλικ

MotoGP: Το πρόγραμμα του 2020 και οι πίστες

Το καλεντάρι και οι πίστες του MotoGP. Η νέα σεζόν αρχίζει τον Μάρτιο από το Κατάρ και το kolpobet.gr σας προσφέρει όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το MotoGP!

Ο καλύτερος αγωνιστικός θεσμός του πλανήτη μεγαλώνει και από το 2020 στο ημερολόγιο προστίθεται και μια σκανδιναβική πίστα!

Αισίως λοιπόν, οι αγώνες του θεσμού αυξάνονται κατά έναν για να φτάσουν τους 20 συνολικά, αριθμός που αποτελεί και το όριο με βάση το τωρινό συμβόλαιο ανάμεσα σε διοργάνωση (Dorna) και κατασκευαστές. Η πίστα που θα προστεθεί είναι το ευρισκόμενο στη Φινλανδία KymiRing, στο οποίο πριν από λίγες ημέρες έγιναν δοκιμές και το οποίο θα φιλοξενήσει τον αγώνα στις 12 Ιουλίου.

MotoGP – Αγωνιστικό Ημερολόγιο 2020

  •     8 Μαρτίου: Doha
  •     22 Μαρτίου: Buriram
  •     5 Απριλίου: Austin
  •     19 Απριλίου: Las Termas
  •     3 Μαΐου: Jerez
  •     17 Μαΐου: Le Mans
  •     31 Μαΐου: Mugello
  •     7 Ιουνίου: Barcelona
  •     21 Ιουνίου: Sachsenring
  •     28 Ιουνίου: Assen
  •     12 Ιουλίου: KymiRing
  •     9 Αυγούστου: Brno
  •     16 Αυγούστου: Red Bull Ring
  •     30 Αυγούστου: Silverstone
  •     13 Σεπτεμβρίου: Misano
  •     4 Οκτωβρίου: Aragón
  •     18 Οκτωβρίου: Motegi
  •     25 Οκτωβρίου: Phillip Island
  •     1 Νοεμβρίου: Sepang
  •     15 Νοεμβρίου: Valencia

Αισίως λοιπόν, οι αγώνες του θεσμού αυξάνονται κατά έναν για να φτάσουν τους 20 συνολικά, αριθμός που αποτελεί και το όριο με βάση το τωρινό συμβόλαιο ανάμεσα σε διοργάνωση (Dorna) και κατασκευαστές. Η πίστα που θα προστεθεί είναι το ευρισκόμενο στη Φινλανδία KymiRing, στο οποίο πριν από λίγες ημέρες έγιναν δοκιμές και το οποίο θα φιλοξενήσει τον αγώνα στις 12 Ιουλίου.

Βρίσκεται 110 χιλιόμετρα βόρεια του Ελσίνκι, έχει μήκος 4.506m και 18 στροφές, 9 δεξιές και άλλες τόσες αριστερές. Οι αλλαγές συνεχίζονται με κάτι το πρωτόγνωρο, καθώς θα έχουμε τέσσερις αγώνες εκτός Ευρώπης στο ξεκίνημα! Έτσι, μετά την καθιερωμένη έναρξη στο Qatar (8 Μαρτίου), θα ακολουθήσει ο Αγώνας στην Ταϊλάνδη. Στη συνέχεια θα έχουμε τα GP σε Τέξας και Αργεντινή, ενώ αμέσως μετά θα ξεκινήσουν οι Ευρωπαϊκές μάχες, με πρώτη αυτή στο Jerez, μετά στο Le Mans και στη συνέχεια σε Mugello και Βαρκελώνη.

Άλλη μια αλλαγή είναι ότι το Sachsenring δεν θα είναι πλέον ο τελευταίος αγώνας πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα, αλλά θα προηγείται των Assen και KymiRing. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τρεις εβδομάδες διακοπών και μετά τρεις αγώνες μέσα στον Αύγουστο, όπως και φέτος: Τσεχία, Αυστρία και Αγγλία. Το Misano θα γίνει και πάλι στα μέσα Σεπτεμβρίου και μετά πάμε για τρεις αγώνες μέσα στον Οκτώβριο (Aragon, Motegi, Pillip Island) και για φινάλε με αλόμα δύο το Νοέμβριο (Sepang, Valencia). Τέλος, να επισημάνουμε ότι σε περίπτωση που κάποια πίστα βγει εκτός του αγωνιστικού ημερολογίου, το Portimao είναι έτοιμο να πάρει τη θέση της!

Οι πίστες

Γκραν Πρι του Κατάρ

Είναι πίστα φτιαγμένη ειδικά για το MotoGP και είναι 30 χλμ. έξω από τη Ντόχα. Φιλοξενεί την εναρκτήρια κούρσα κάθε σεζόν από το 2007 και μετά και έχει 16 γωνίες με 10 δεξιές στροφές και 6 αριστερές. Αν και είναι στην έρημο η σκόνη συνήθως δεν είναι πρόβλημα γιατί υπάρχει τεχνητό γρασίδι. Είναι πίστα 5.4 χλμ. με πάνω από 1 χλμ. μήκος.

Γκραν Πρι Αργεντινής

Έχει 14 γωνίες και είναι μία από τις λιγότερο τεχνικές πίστες στον κόσμο και στο MotoGP. Έχει 4.8 χλμ. μήκος με την πιο μεγάλη ευθεία διαδρομή στο 1 χλμ.. Οι αναβάτες μπορούν να βγάλουν ταχύτητες πάνω από 330 χλμ. και μέσο όρο ταχύτητας 172.6 χλμ.. Το 2012 σχεδιάστηκε και φτιάχτηκε ξανά με σχέδιο του Ιταλού Ζάρνο Ζαφέλι.
Πρωτοφιλοξένησε αγώνες MotoGP το 1961. Υπήρξε ένα κενό 15 ετών μέχρις ότου να γυρίσει εκεί ο θεσμός το 2014. Είναι μία πολύ ωραία και ξεχωριστή και όμορφη διαδρομή στην επαρχία του Σαντιάγο Ντελ Εστέρο.

Γραν Πρι Αμερικής

Ο γνωστός σχεδιαστής σιρκουί Χέρμαν Τίλκε έφτιαξε μία εξαιρετική και ξεχωριστή πίστα. Έχει επίπεδο ανόρθωσης στα 41 μέτρα και δυσκολία στο τέλος του γυρίσματος της διαδρομής. Έχει επίσης μία διαδρομή κοφτό και απότομο γύρισμα. Ο Τίλκε έχει πάρει κομμάτι από πολλές διάσημες πίστες και έχει έχει περίγραμμα 5,513 χλμ με αντίθετη κίνηση από αυτήν του ρολογιού και 11 αριστερές γωνίες και 9 δεξιές.

Γκραν Πρι Ισπανίας

Είναι σιρκουί 4.4 χλμ και μία από τις πιο γνωστές διαδρομές στο MotoGP και την ιστορία του. Ο εννιά φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής Βαλεντίνο Ρόσι έφτιαξε το όνομά του με τρομερές… μονομαχίες. Έχει οκτώ δεξιές γωνίες και πέντε αριστερές. Αρκετές έχουν πάρει την ονομασία Ισπανών αναβατών όπως του Σίτο Πονς, του Ασπάρ, του Νιέτο, του Κριβίλε και μία στροφή που έχει το όνομα του Λορένθο.
Το σιρκουί του Χερέθ δίνει την δυνατότητα σε 250.000 θεατές να δουν ένα μοναδικό θέαμα. Έχει μία εξαιρετική ατμόσφαιρα και είναι από τα πιο δημοφιλή events της διοργάνωσης. Χρησιμοποιείται και για τα τεστ και τα δοκιμαστικά των οδηγών.

Γκραν Πρι Γαλλίας

Κατασκευάστηκε το 1965. Βγήκε από το καλεντάρι το 1995 μετά από το σοβαρό συμβάν με τον Ισπανό αναβάτη Αλμπέρτο Πουίγκ και γύρισε το 2000 μετά από βελτιώσεις σε θέματα ασφαλείας. Έχει πέντε αριστερές γωνίες και εννιά δεξιές με 4.2 χλμ. μήκος. Τα 674 μέτρα είναι η πιο μεγάλη απόσταση στην ευθεία.
Η Γαλλία έχει μία μεγάλη και μακρά παράδοση στο άθλημα και η πίστα του Λε Μαν συνδέεται έντονα μαζί του. Ο δύο φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής στο Moto2 Γιόχαν Ζάρκο ξεχώρισε εκεί και τώρα φτιάχνει το όνομ΄του στο επίπεδο MotoGP.

Γκραν Πρι Ιταλίας

Φιλοξένησε το πρώτο MotoGP το 1976 και η Φεράρι αγόρασε τις εγκαταστάσεις το 1988 και έκτοτε έγιναν μόνιμα έδρα. Μία από τις πιο τεχνικές πίστες με 5.2 χλμ. διαδρομή. Έχει γρήγορες και αργές στροφές και εννιά δεξιές στροφές και έξι αριστερές. Έχει φανατικούς οπαδούς που βλέπουν το αγώνισμα από τις εξέδρες και με φανέλες του Ρόσι.
Στους λόφους της Τοσκάνης είναι μία κοφτή και όμορφη διαδρομή. Η χώρα όπου ο Ρόσι είναι Βασιλιάς του σπορ και κερδίζει παραπάνω κάθε χρόνο απ’ όσα έβγαζε ο Μπέκαμ στην Μίλαν, οι αναβάτες αντιμετωπίζονται ως Θεοί. Επίσης οι Ducati και Aprilia, κατασκευάστριες εταιρείες έχουν ομάδες στο ιταλικό Grand Prix.

Γκραν Πρι Βαρκελώνης

Σε σημείο 25 χλμ. έξω από τη Βαρκελώνη είναι το σιρκουί. Είναι από τις πιο καλά σχεδιασμένες πίστες και από το 1991 φιλοξενεί συνέχεια αγώνες. Τα αστέρια της χώρας και της πίστας ήταν οι Μάρκες, Βινάλες και Πεντρόσα. Είνι πίστα 4.7 χλμ. με πέντε αριστερές στροφές και οκτώ δεξιές.
Ο κόσμος δημιουργεί φοβερή ατμόσφαιρα και η πίστα είναι και δύσκολη αλλά και αξίζει να την δει κανείς από κοντά. Δίνεται και η δυνατότητα να επισκεφθεί κανείς την Χιρόνα, το Ρέους και την Ταραγόνα για να βρεθούν κοντά στον πολιτισμό και αξιοθέατα.

Γκραν Πρι Ολλανδίας

Το Άσεν έχει μία από τις πιο μεγάλες διαδρομές στο καλεντάρι με 4.5 χλμ.. Από το 2006 είχε μειωθεί κατά 6 χλμ. η πίστα. Είναι γνωστή ως “Ο Καθεδρικός Ναός” της αγωνιστικής μοτοσικλέτας. Είναι στο καλεντάρι από το 1949. Το 1995 έφυγε από τους ανοιχτούς και δημόσιους δρόμους και πήγε σε ειδική πίστα με γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης. Έχει 12 δεξιές γωνίες και 6 αριστερές.
Συγκεντρώνει πολύ κόσμο από Αγγλία και Γερμανία. Είναι σαν ετήσια γιορτή του ΜotoGP. Μπορεί κανείς να επισκεφθεί και το Άμστερνταμ.

Γκραν Πρι Γερμανίας

Στην πόλη του Τσέμνιτζ γίνονταν αγώνες σε δημόσιους δρόμους και στην περιοχή από το 1920 αλλά η πίστα φτιάχτηκε και ολοκληρώθηκε το 1996 με διαδρομή 3.7 χλμ.. Είχε χρήση ως κέντρο εκπαίδευσης και οδήγησης και επίσης ως σταθμός ασφαλείας και ακόμα και δρόμος μετακίνησης. Έχει 12 μέτρα φάρδος και 700 μέτρα την πιο μεγάλη απόσταση στην ευθεία και αρκετές δύσκολες γωνίες. Έχει 10 αριστερές και 3 δεξιές γωνίες.
Οι οπαδοί είναι από τους φανατικούς στον κόσμο. Τα… απομεινάρια του Ψυχρού Πολέμου στην περιοχή έχουν ενδιαφέρον για τους επισκέπτες. Μία παραδοσιακή και όμορφη περιοχή της Σαξονίας. Υπάρχει και στην διαδρομή ένα γύρισμα που λέγεται ‘ο καταρράκτης’, εξαιρετικά δημοφιλές για τον κόσμο.

Γκραν Πρι Τσεχίας

Η πίστα αυτή έχει μεγάλη ιστορία πίσω της που πάει στην δεκαετία του 1930. Η διαδρομή των 13 χλμ. σε ανοιχτούς και δημόσιους δρόμους σταμάτησε την δεκαετία του 1980 για να φτιαχτεί πίστα 5.4 χλμ.. Μία πίστα που δεν έχει πάντα ευθεία και παρουσιάζει αρκετές δυσκολίες για τον αναβάτη. Η πιο μεγάλη της ευθεία είναι 636 μέτρα και έχει 14 γωνίες, έξι αριστερές και οκτώ δεξιές.
Το Μπρνο είναι τουριστικός προορισμός. Είναι προορισμός διακοπών για χιλιάδες Ευρωπαίους. Το σιρκουί είναι τοποθετημένο σε ένα εξαιρετικό φυσικό τοπίο. Είναι μία πίστα που δοκιμάζει τα όρια του αναβάτη αλλά σε τρομερό τοπίο.

Γκραν Πρι Αυστρίας

Κατασκευάστηκε το 1969 ως Οστερεινχρινγκ και πρόσφατα αναφερόταν ως Α1 Ring. Η ονομασία Red Bull Ring δόθηκε το 2011 λόγω της οικονομικής εμπλοκής του γνωστού ενεργειακού ποτού. Έχει μία διαδρομή 4.3 χλμ.. Δεν έχει πολλές στροφές. Έχει τρεις αριστερές και επτά δεξιές. Η πιο μεγάλη απόσταση με συνέχεια ευθεία είναι 626 μέτρα.
Είναι φτιαγμένη σε περιοχή γεμάτη πράσινο και επαρχία της Αυστρίας κοντά στην πόλη του Σπίελμπεργκ, μία ώρα οδήγηση από το Γκρατς. Ο τρόπος που είναι φτιαγμένη και δομημένη αποτελεί μία πολύ καλή πίστα για οδηγούς και φανς. Υπάρχει το στοιχείο αρχιτεκτονικής με τον 18 μέτρων ‘Ταύρο του Σπίελμπεργκ’, μία μεταλική κατασκευή ταύρου με μία αψίδα 68 και κατασκευή 68 τόνων.

Στα βίντεο που ακολουθούν μπορείτε να δείτε αφενός την πρόοδο των έργων στο πίστα Kymiring και αφετέρου τον εργοστασιακό αναβάτη της ΚΤΜ Mika Kallio να κάνει μερικούς αναγνωριστικούς γύρους στη Φινλανδική πίστα πάνω σε ένα Super Duke R 1290.

MotoGP : Το πρόγραμμα του 2020 και οι πίστες



Για αποκλειστικές προσφορές και ενημερώσεις, εγγραφείτε στο Newsletter του KolpoBet.gr


ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ